Kirjaudu sisään
Asiakkaita

Stockholm Diskotekin VIP-kortti on haluttu etu

"VIP-korttimme perustuu neocrm.fi-järjestelmään, jonka valitsimme liiketoimintaamme parhaiten soveltuvana. Kortti on haluttu ja myönnämme sen tarkkaan valituille asiakkaille", paljastaa ravintolatoimenjohtaja Riku Stenros.

Stockholm Diskotekissa VIP-asiakas on todella VIP. neocrm.fi:n avulla hänet tunnistetaan ja palvellaan luksuseduin. Kortti oikeuttaa aina maksuttomaan sisäänpääsyyn. Sen haltija ei jonota, ja parina iltana viikossa hän voi käyttää erillistä VIP-tilaa. RFID:llä varustettu kortti luetaan ovella, ja käynti näkyy heti tilastoissa. VIP-asiakkaat palkitaan lisäksi erilaisilla yhteisillä tapahtumilla.

Stockholm Diskotekissa neocrm.fi-järjestelmä otettiin käyttöön lähinnä siksi, että haluttiin reaaliaikaista tietoa käynneistä ja asiakkaista. "neocrm.fi on todella kätevä. Käytämme sitä myös sisäiseen tiedottamiseen ja pidämme henkilökunnan ajan tasalla. Lisäksi saamme täyden kympin arvoista palvelua järjestelmän toimittajalta", Riku kiittelee.

Ei mainontaa, vaan hyvää palvelua

VIP- ja kanta-asiakaskortin haltijoille lähetetään kohdennetusti tietoa ravintolan tapahtumista. Rekisteriin lähtee kaksi kertaa viikossa sähköpostitiedote ja myös tekstiviestejä lähetetään säännöllisesti. Yksi vahvimmista neocrm.fi:n eduista on se, että kortit ja viestit näyttävät Stockholm Diskotekiltä.

"Asiakkaat eivät pidä viestejä ravintolan markkinointina, vaan hyvänä palveluna. Samalla Stockholm Diskotek saa tarkkaa ja ajantasaista tietoa siitä, kuka palveluita käyttää, kuinka paljon ja minkälainen tapahtuma houkuttelee", Riku kiteyttää neocrm.fi:n etuja.

Maksuominaisuus pian kanta-asiakkaiden käytössä

neocrm.fi-järjestelmää hyödynnetään myös kanta-asiakaskorteissa, joihin tullaan mahdollisesti lisäämään jatkossa maksuominaisuus. Näin asiakkaiden ostokäyttäytymistä voitaisiin seurata tarkemmin.

"neocrm.fi on meille ainoa oikea vaihtoehto, koska sen toiminnot mukautuvat ja joustavat hektisessä ravintolaelämässä. Joskus tuntuu, että järjestelmä on aina askeleen meitä edellä. Näin neocrm.fi auttaa palvelemaan asiakkaita paremmin".

neocrm.fi Stockholm Diskotekissa

  • VIP- ja kanta-asiakaskortti
  • Kattava palkitsemisjärjestelmä
  • Asiakastunnistus ja käyntiseuranta
  • Tukee vahvasti brändiä
  • Väh. 2 krt/vko kohdennettua viestintää
  • Käytetään myös sisäiseen viestintään